Prima pagină APICULTURA GENERALA DISCUTII APICOLE DIVERSE

Discutii despre apicultura care nu sunt clasificate in nici o sectiune a forumului .
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

Probleme cu matca

Mesajde cristinel » 11 Iul 2012, 13:50

Buna ziua!!Sunt incepator in ale albinaritului ,am 2 stupi cumparati si eu de putin timp,si am intampinat o problema,in unul din mi=-a disparut matca ,dupa ce a cladit aiurea niste rame...chestie de vre-o 2 saptamani apoi am vazut cateva botci .,astazi m-am uitat iarasi dar botcile lipsesc,albinele au inceput sa oua ele de capul lor,si au inceput sa roada ce era cladit aiurea....am vazut acum ca ar mai fi o botca aparuta de cateva zile....ce este de facut .?? AM UITAT SA SPECIFIC CA ESTE ROI DE ANUL ASTA...MULTUMESC ANTICIPAT
cristinel

Re: Probleme cu matca

Mesajde clabescu.marius » 11 Iul 2012, 14:21

cristinel scrie:Buna ziua!!Sunt incepator in ale albinaritului ,am 2 stupi cumparati si eu de putin timp,si am intampinat o problema,in unul din mi=-a disparut matca ,dupa ce a cladit aiurea niste rame...chestie de vre-o 2 saptamani apoi am vazut cateva botci .,astazi m-am uitat iarasi dar botcile lipsesc,albinele au inceput sa oua ele de capul lor,si au inceput sa roada ce era cladit aiurea....am vazut acum ca ar mai fi o botca aparuta de cateva zile....ce este de facut .?? AM UITAT SA SPECIFIC CA ESTE ROI DE ANUL ASTA...MULTUMESC ANTICIPAT

Daca au inceput sa oua asa cum spui inseamna ca sau bezmeticit si mare lucru nu ii mai poti face.dar asteapta si parerea celor mai experimentati.
Când îmi face vre-o figură
Vreo albină oarecare,
Generos, pe-nţepătură,
Pun tot eu un praf de sare.
clabescu.marius

Mesajde aliuta2000 » 11 Iul 2012, 14:52

daca in celule ai cate 2-3-4-5- oua atunci sunt bezmetici si e greu sa il rederesezi in formula in care e acum .