Prima pagină APICULTURA GENERALA DISCUTII APICOLE DIVERSE

Discutii despre apicultura care nu sunt clasificate in nici o sectiune a forumului .
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

Help va rog

Mesajde Odey » 07 Iun 2013, 11:54

Buna ziua tuturor, intr-o saptamana maxim, doresc sa cumpar vreo 3 sau 4 rame cu albine, si as dori sa pun niste intrebari pt inceput
1.Cum imi dau seama cand albinele de pe cele 4 rame sunt prea multe si nu mai au spatiu? ca sa stiu sa pun o a 5 -a rama.
2.Cam in cat timp eclozeaza puietul si devin lucratoare tinere?

Sunt incepator,si as dori daca puteti sa raspundeti sincer si sa ma ajutati :)
Multumesc anticipat
Have a nice day :*
Cadeeeeeeeeeeee!!!Da-te ma ca cade!!!
Odey

Re: Help va rog

Mesajde jenica67 » 07 Iun 2013, 12:32

Odey, fara suparare prima data cand te apuci sa faci ceva, intai te documentezi si vezi ce ai de facut. Cum intreaba multi pe aici, rezulta ca le este lene sa citeasca o carte si sa asteapta, ca altii sa le raspunda la toate intrebarile. Acum ca esti la prima postare o sa iti raspund, dar dupa cum te-ai exprimat nu rezulta ce cumperi ?
1. Daca cumperi rame de albine fara matca, in urmatoarele 50 de zile nu o sa iti creasca numarul de albine (duar cu cele care eclozeaza) ci o sa mai scada. Rama a 5-a o pui cand ramele exterioare, sunt ouate pe fetele dinspre centru.
2. Puietul este capacit la 9 zile si eclozeza dupa 21 de zile. Culegatoare devin in functie de imprejurari dupa 1-3 saptamani.
jenica67

Mesajde Odey » 07 Iun 2013, 12:43

multumesc mult,am citit de pe net mai mult despre albine si am si vb cu multi prieteni care sunt vechi, cu cat pui mai multe intrebari cu atat aflii mai multe
normal ca doresc sa cumpar rame cu matca cu tot, adica la 3 sau 4 rame sa fie cate o matca.Apoi se vor inmultii ele.