Prima pagină APICULTURA GENERALA DISCUTII APICOLE DIVERSE

Discutii despre apicultura care nu sunt clasificate in nici o sectiune a forumului .
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

albine agitate

Mesajde albinuta vesela » 25 Iun 2014, 14:22

Buna ziua, numele meu ele ionut , sunt un incepator avand 5 familii de albine.De la un timp de vreme nu ma pot apropia de un stup .Dau podisorul la o parte si nu apuc sa ma uit pe o rama si albinele sar sa ma intepe cca. 30 .Va rog sa imi dati un sfat ,va rog ca nu prea stiu ce sa le fac.Mentionez ca fumul numai are efect asupra lor.
albinuta vesela

Re: albine agitate

Mesajde ves.lucian.zabrani » 25 Iun 2014, 14:56

bine ai venit printre noi !!! sanatate maxima tie si familiei tale !!!
schimbi matca si ai rezolvat problema !!!
:P :P :P
Sa traim cu si in HRISTOS , singura noastra bucurie si nadejde neinselatoare !!!
Se poate trai fara sa ai albine !!! DAR CE ROST ARE ???
Nu-mi pare rau ca ma inteapa albina !!! Imi pare rau ca moare dupa ce ma inteapa !!!
ves.lucian.zabrani

Mesajde albinuta vesela » 25 Iun 2014, 14:57

ves.lucian.zabrani scrie:bine ai venit printre noi !!! sanatate maxima tie si familiei tale !!!
schimbi matca si ai rezolvat problema !!!

nu are nici macar 1 an !
albinuta vesela

Mesajde ves.lucian.zabrani » 25 Iun 2014, 14:59

si ce conteaza ??? daca vrei sa nu mai fie agresive , asta trebuie sa faci !!!
Sa traim cu si in HRISTOS , singura noastra bucurie si nadejde neinselatoare !!!
Nu-mi pare rau ca ma inteapa albina !!! Imi pare rau ca moare dupa ce ma inteapa !!!
ves.lucian.zabrani

Mesajde ves.lucian.zabrani » 25 Iun 2014, 14:59

si ce conteaza ??? daca vrei sa nu mai fie agresive , asta trebuie sa faci !!!
ves.lucian.zabrani

Mesajde albinuta vesela » 25 Iun 2014, 15:04