Prima pagină APICULTURA GENERALA PAGINA APICULTORULUI INCEPATOR

Aceasta sectiune este dedicata apicultorilor aflati la inceput de drum .Aici se pot adresa intrebari oricat de simple ...
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

Un mic sfat va rog!

Mesajde Apicultor » 12 Ian 2012, 21:29

Buna seara.am si eu o mica problema.sunt apicultor incepator(de 2 ani) si am inceput sa lucrez la un pavilion apicol cu un numar de 87 de fam de albine.mentionez ca pavilionul are 9 metri lungine si este destul de greu( profile U soldie platbanda cornier de 40 ) estimati dumneavoastra cam cate tone are.si acum nu stiu cu ce sa il tractez.fondurile nu sunt mari(2000euro)plus cateva resurse..as ajunge la 8000 de lei(80 mil lei vechi) si nu gasesc masina sa il tractez.un sfat cu ce tip de masina si sa ma incadrez si la banii mei.eu am cautat raba roman saviem dar..nu ma pricep foarte bine.Multumesc si o seara buna sa aveti! astept sfaturile dvs.
Apicultor

Re: Un mic sfat va rog!

Mesajde paul » 12 Ian 2012, 21:35

Colegu ... daca nu ai de tractat distante lungi ... ia un tractor ... Fara misto ! Am vazut ca un coleg are si ... se descurca !
Caracterul fara inteligenta poate mult.Inteligenta fara caracter nu poate nimic !
paul

Mesajde Apicultor » 12 Ian 2012, 21:43

Pai crezi ca m-as incadra la 8000 ron la un tractor macar u650? eu nu cred din cate am vazut sunt preturi de 200 de mil lei vechi .referitor la distante am din buzau-insula mare a brailei(rapita) buzau(beceni) salcam si buzau-insula mare a brailei(fl.soarelui).ma gandeam sa il tractez cu un iveco de 7.5 t.ar merge?
Apicultor

Mesajde nae » 12 Ian 2012, 22:10