Prima pagină APICULTURA GENERALA PAGINA APICULTORULUI INCEPATOR

Aceasta sectiune este dedicata apicultorilor aflati la inceput de drum .Aici se pot adresa intrebari oricat de simple ...
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

Capcana roi natural?

Mesajde tudorrevnic » 03 Mai 2012, 21:40

Buna tuturor! Sunt un incepator in apicultura si cum ajung doar o data la 2-3 saptamani la stupi (4), as vrea sa stiu daca exista vreo metoda (capcana) cu care sa prind roiul natural cand eu nu sunt prezent. Am cautat in forum aceasta informatie, insa nu am gasit. Multumesc
tudorrevnic

Re: Capcana roi natural?

Mesajde augustin » 03 Mai 2012, 21:51

pune niste roinite in corcodusi...,
eventual frecate cu planta aia care se numeste roinita (Melissa officinalis).
asa ai o sansa sa-l momesti.
Fişiere ataşate
roinita.JPG
asta e roinita
Traieste fiecare clipa ca si cand ar fi ultima. E doar o chestiune de timp pana cand vei avea dreptate.
augustin

Mesajde CATALIN » 04 Mai 2012, 15:35

sau sa nu te apuci sa plantezi prin toti corcodusi vecinilor roinite incearca sa nu le dai ocazia sa roiasca si daca nu te lamuresti cum o sa ti-o explic si p asat dale mult de munca sa ckladeasc sau multe rame sa aiba ce incarca un an intreg nu 2 3 saptamani timp in care ajungi u si daca vrei roi iale u znaga din ei dai pe jumate si anu ala nu mai roiesc nici batuti
In natura nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma”
CATALIN

Mesajde augustin » 04 Mai 2012, 22:12

CATALIN scrie:sau sa nu te apuci sa plantezi prin toti corcodusi vecinilor roinite incearca sa nu le dai ocazia sa roiasca si daca nu te lamuresti cum o sa ti-o explic si p asat dale mult de munca sa ckladeasc sau multe rame sa aiba ce incarca un an intreg nu 2 3 saptamani timp in care ajungi u si daca vrei roi iale u znaga din ei dai pe jumate si anu ala nu mai roiesc nici batuti

Corect.
Dar asta nu mai e capcana. :P