Prima pagină APICULTURA GENERALA PAGINA APICULTORULUI INCEPATOR

Aceasta sectiune este dedicata apicultorilor aflati la inceput de drum .Aici se pot adresa intrebari oricat de simple ...
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

Echipament apicol pentru incepatori

Mesajde Calin1987 » 07 Feb 2014, 21:32

Buna seara. Sunt incepator si in perioada asta vreau sa imi procur cam tot ce tine de echipament apicol. In primul rand va rog sa ma indrumati spre un combinezon apicol de calitate cat mai buna, dar sa fie cat mai ieftin :D Restul echipamentului l-am cam "ochit", ca sa spun asa. Eventual, daca nu se poate spune la liber, v-as ruga sa imi trimiteti mesaje cu firme, reprezentanti etc... Va multumesc de pe-acum. :)
Calin1987

Re: Echipament apicol pentru incepatori

Mesajde un OM » 07 Feb 2014, 22:40

Anunturile apicole sunt burdusite cu marfa de toate preturile. Pune pret pe albine, neste budigai, ceva maneci, o surubelnita si-o pana de gasca. Cand vei ierna macar o colonie, vezi si ceva marfa de calitate gen combinezoane, centrifuga cu autonomie spatiala.
Sa ai spor.
un OM

Mesajde Odey » 10 Feb 2014, 10:41

Pei principal este sa ai o masca apicola,si pentur corp te imbraci cu o bluza si manusi, nu iti trebe combinezon apicol pt inceput, o afumatoare si o dalta apicola.Si a da...iti mai trebuie o carte de apicultura sau ceva info :D
Cadeeeeeeeeeeee!!!Da-te ma ca cade!!!
Odey

Mesajde catalin.profiri » 16 Feb 2014, 11:07

Manusi ? nu ii trebuie manusi. Nu am folosit niciodata, si nici recomand
Cauta o masca apicola, ai grija la plasa de la nivelul ochilor sa nu fie prea groasa.
In rest, cum spunea cineva mai sus, o pana de gasca si o surubelnita/cutit mai bont.
„În conformitate cu Sfintele Scripturi, capătul posibilităţilor umane este frecvent locul de întâlnire cu Dumnezeu.”
catalin.profiri

Mesajde CATALIN » 16 Feb 2014, 11:42