Prima pagină APICULTURA GENERALA PAGINI PERSONALE ! CINE SUNT EU ?

In aceasta rubrica iti poti prezenta stupina proprie , metode de lucru , tehnici personale si in general tot ce te reprezinta pe tine ca apicultor .
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

Gigibecalul

Mesajde gigibecalul » 22 Dec 2012, 23:11

Buna seara! Consider ca am gresit atunci cand am postat prima data pe acest forum, fara a ma prezenta. Iata ca a venit si momentul sa imi repar greseala si sa spun cateva vorbe despre mine. Ma numesc Şuşman Ştefan Cristian, sunt din loc. Teleac, com. Ciugud, jud. Alba. Sunt casatorit, am doua fetite, una de 12 ani - Bianca Ştefana si alta de 3 ani - Alexia Ioana. De fapt am 4 femei acasa: cele doua fete, nevasta - Ionela Carmen si soacra Maria. Sunt instructor - profesor de muzica si am un studio de inregistrari...deci, baieti....muzica va e asigurata! Nick-name-ul l-am ales de la un banc penibil care spunea ca unitatea de masura pentru prostie este "Becalul". Dar asta este o alta poveste. Sunt alergic la polenul aerob, in special la speciile de bostanoase. Datorita acestei alergii mi-a incoltit in minte o idee, aceea ca as putea scapa de aceasta boala cu ajutorul albinelor, pe principiul "cui pe cui se scoate". Parerile sunt impartite. Si asta e o alta poveste. Habar nu aveam pe atunci cu ce se mananca apicultura, (de fapt nici acum nu stiu prea multe, dar incerc sa invat). Am apelat la un prieten - pe care il stiam stupar de mai multa vreme - pentru a-mi vinde doi roi. Acesta m-a cadorisit anul acesta in iunie cu doi roi pe cate 6 rame fiecare, cu cutiile aferente. Intre noi fie vorba, nici eu nu am ramas dator, pentru ca imi place sa ii rasplatesc pe oamenii de omenie. Dar cadoul cel mai mare, a fost, de fapt, dragostea pentru albine, care m-au fascinat foarte puternic inca de la primul contact cu "rama". Bineinteles am primit si botezul albinelor, inca chia