Prima pagină DIVERSE IN APICULTURA VIDEOCLIPUL SAPTAMANII

Pune aici un videoclip apicol interesant , gasit pe net sau facut de tine.
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

Oare cate greseli face omul asta aici????????

Mesajde clabescu.marius » 07 Mar 2014, 18:01

Tipul asta ori nu are idee ce face ori este tampit....priviti cum muta rama port botci in stupul finisor neperiate albinele ramase pe rama din starter si la final mai adauga o rama plina cu albina din starter care zice ca are miere pe ea.Si eu sunt incepator dar cred ca greselile care le face el sunt primele lucruri care sunt scrise in cartile despre cresterea matcilor. Oare ce o fi iesit acolo??? :o :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=ezN15CxkAjw
Când îmi face vre-o figură
Vreo albină oarecare,
Generos, pe-nţepătură,
Pun tot eu un praf de sare.
clabescu.marius

Re: Oare cate greseli face omul asta aici????????

Mesajde nae » 07 Mar 2014, 21:15

Prietene , usor cu pianul ca .. ''doare'' .
Am vazut pana la repunerea hanemannului ... , poti sa-i reprosezi ca are doua maini stangi , ca baga rama PB intr-o ''gaura''= nu stie ce are stanga-dreapta ,... ; TU, poti lua notite nu poti comenta = nici EU ca ,in matci, sunt pinguin .
(n-am uitat ca m-am autobanat dar ... )
:oops:
[ n-am inteles ce vorbeste :D dar imi place entuziazmul lui = pupici ]
nae

Mesajde clabescu.marius » 07 Mar 2014, 23:37

nae scrie:Prietene , usor cu pianul ca .. ''doare'' .
Am vazut pana la repunerea hanemannului ... , poti sa-i reprosezi ca are doua maini stangi , ca baga rama PB intr-o ''gaura''= nu stie ce are stanga-dreapta ,... ; TU, poti lua notite nu poti comenta = nici EU ca ,in matci, sunt pinguin .
(n-am uitat ca m-am autobanat dar ... )
:oops:
[ n-am inteles ce vorbeste :D dar imi place entuziazmul lui = pupici ]