Prima pagină APICULTURA GENERALA BOLI SI DAUNATORI - TRATAMENTE

Discutii despre tratamentele efectuate familiilor de albine,medicamente,mod de administrare,etc. , discutii despre bolile si daunatorii albinelor
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

ROG FRUMOS AJUTOR.

Mesajde net marius casian » 13 Feb 2016, 15:32

Buna ziua.nu sunt apicultor,inca incepator,.aceasta este a 2-a iarna trecuta cu albinele.am avut 17 stupi orizontali rame 1/1.pe la mijlocul lui octombrie,au fost pregatite de iernat.2 mi-au murit de foame..ceea ce se vede clar...iar restul nu cunosc cauza,.cand au fost pregatite de iernare nu aveau paduchi,iernate pe 7-11 rame,poate putin inghesuite chiar ,din care 2-3 rame cel putin cu puiet,cel putin 30 de kilograme de miere(nu de mana) era in lada .mancare aveau din plin.rame bune.stupi nesparti...gauriti..etc.

NU SUNT albinele...ca si cum ai dat cu aspiratorul.rame intregi de miere..ca si cand acuma te pregatesti de stors.miere capacita de sus pana jos.nu sunt albine moarte pe langa stup.nici in stup.nu au intrat sobolani.iarna usoara.

Locatie Timis intre dealul Pischia si Murani.ferit de vant agresiv.

faguri cumparati numai de la apicola.nu fac apicultura pentru vanzare,doar pentru consum propriu(familie cu multi nepoti).mai bine nu am stors decat sa infometez albinele.

ce s-a intamplat>???? unde au disparut?? ce sa fac pe viitor.cel care ma ajuta la impachetare de iarna.roiuri etc ..are cunostinte despre albine dar nu a mai vazut asa ceva.

daca este cineva care ne poate da pareri...informatii...etc...il rugam frumos sa o faca.

unde se pot face analize..sa fi fost mierea de vina.>>>????

va multumesc anticipat.
net marius casian

Re: ROG FRUMOS AJUTOR.

Mesajde net marius casian » 13 Feb 2016, 15:41

puteau sa plece tot stupul cu tot cu matca / toate famiilile/ la vecini ???

era un vecin cu albine pe acolo dar .. ...
net marius casian