Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii !!

   |  PRIMA PAGINA  |




RAME PENTRU STUPI WARRE


Pregatirea ramelor pentru stupii Warre

Unul dintre avantajele stupului popular Warre, cu faguri ficsi este acela ca ramele asa cum le cunoastem noi, dispar.

Aceste rame sunt inlocuite cu simple sipci (barete) . Pe aceste sipci sant lipite fasii de ceara care vor constitui baza viitorilor faguri naturali, claditi de albine.

Prin inlocuirea ramelor mobile cu cele ficse se obtine o simplificare a tehnologiei de exploatare a familiilor de albine.



Acest video expune intreaga tehnologie de pregatire a baretelor, incepand de la obtinerea fagurasilor, lipirea lor, spatierea baretelor in corpul de stup Warre.

Este recomandat ca leaturile sa fie pe partea inferioara neprelucrate, pentru o mai buna aderenta a cerii de albine. Daca nu vrem sa producem singuri fasiile de ceara, atunci putem decupa dintr-un fagure artificial aceste fasii.

Este foarte important ca dupa pregatirea baretelor, spatierea acestora in corp sa se faca corect, pentru a o cat mai buna crestere a fagurilor naturali de catre albine.

INTRETINEREA ALBINELOR   CRESTEREA MATCILOR   HRANIREA ALBINELOR   BOLI SI DAUNATORI   STUPI SI ECHIPAMENTE
APICULTURA NATURALA   DIVERSE IN APICULTURA


Toate drepturile rezervate www.stuparitul.com
Termeni si Conditii